buzzlightyear said:het jy dan jou grafie bydie huis vergeet? eepwall:
Carrol said:Dit was my eerste Breede Bash. Ek, ChrisL, Footpeg se Pa, Dolf en ChrisL se vrou is vanaf Riversdal om 9:30 Vrydagoggend. Ons het eers dink ek so 15:00 se kant by die Breede Otter gekom. Moet my glad nie vra waar die Breede Otter is nie. ChrisL het ons geweldig baie paaie en draaie laat ry. Ek het my eerste river crossing gedoen en almal het my baie mooi gehelp. Ek het swak gepak vir die bash. My een rockstrap het op die grondpad losgeskiet, in die ketting beland en afgebreek. Gelukkig het Footpeg se Pa alle ekstras gepak. Ek het nie 'n beker gepak nie, nie eetgery nie. Ek het 'n lekker braaibroodjie gepak wat wonder bo wonder nie in 'n deegballetjie gerol het nie. Nadat ons kamp opgeslaan het by Breede Otter het ek in die rivier gaan swem. Ek het besef die storte gaan dit nie vir my doen nie. Die geselligheid was baie lekker, ek het Phillip raakgeloop na baie jare. Cindy van ek dink PE. Ek het baie gesigte wat op die Forum is gesien maar is 'n natuurlike introvert so het meer sit en mense kyk as wat ek mense leer ken het.
Footpeg het verskriklik lekker vleis gebraai asook die braaibroodjie wat gehou het en ons het baie lekker geeet.
Sondag oggend is ons vroeg na Robertson vir ontbyt en ablusie geriewe. Van Robertson het ons die Bonnievale pad gevat na Stormsvlei, toe die N2 tot by Buffelsjag. Daar het ChrisL weer 'n juweel van 'n pad uit sy natuurlike GPS geruk en vanaf Suurbraak het ons die Grootvadersbos pad gery oor berge, deur dale en riviere tot by Riversdal.
Daar het ons 'n koffietjie gedoen by my huis (Wild Dogs welkom).
Die ryery was heerlik en ek het dit baie baie geniet. Baie dankie aan almal wat dit gereel het.
Volgende keer bestel ek 'n skaapkop.
Ja dit was 'n fokop , ek't my omtrend dood geskruk , dit voel amper soos 'n aardbewing as daai stort so gewaarlik met my binne in wil omval :imaposer:fat b said:Wat wel oulik was is toe die hele storthokkie met fat B binne in begin omtuimel. Hy het toe maar nie gestort nie....
MILADY said:Ja dit was 'n fokop , ek't my omtrend dood geskruk , dit voel amper soos 'n aardbewing as daai stort so gewaarlik met my binne in wil omval :imaposer:fat b said:Wat wel oulik was is toe die hele storthokkie met fat B binne in begin omtuimel. Hy het toe maar nie gestort nie....
Heimer said:MILADY said:Ja dit was 'n fokop , ek't my omtrend dood geskruk , dit voel amper soos 'n aardbewing as daai stort so gewaarlik met my binne in wil omval :imaposer:fat b said:Wat wel oulik was is toe die hele storthokkie met fat B binne in begin omtuimel. Hy het toe maar nie gestort nie....
OMW....Sal glo jy ht jo G#t afgeskrik...Dink net as dit die toilet was...
Ja dit was 'n fokop , ek't my omtrend dood geskruk , dit voel amper soos 'n aardbewing as daai stort so gewaarlik met my binne in wil omval :imaposer:fat b said:Wat wel oulik was is toe die hele storthokkie met fat B binne in begin omtuimel. Hy het toe maar nie gestort nie....
Enter your email address to join: